فرش کاشان

09131629159

فرش کاشان

09131629159

تابلو فرش ماشینی عکس چهره و فرش نمازخانه

تابلو فرش های جدید و زیبای طرح منظره که با ظریف ترین نخ موجود در کشور به صورت 1200 شانه تولید شده اند، با قیمت عمده مناسب در این مرکز عرضه می شوند. 

در خرید فرش دو عامل بسیار مهم برای خریداران اهمیت دارد، یکی زیبایی و روخ فرش که معمولا بر این اساس خرید ها انجام می شود و عامل دوم دوام و ماندگاری آن است. خریداران می دانند هرچه شانه و تراکم فرش بالا می رود، زیبایی و رخ فرش بیشتر شده و در عین حال به علت ظریف تر شدن نخ ها حساسیت فرش نیز افزایش می یابد و نباید در جایی که پاخور آن زیاد است از آن استفاده شود.

خرید تابلو فرش ماشینی زیبا

از آنجایی که تابلو فرش یک محصول زیرپایی نیست و بر روی دیوار از آن استفاده می شود، مهمترین عامل فروش در آن زیبایی و رخ آن است که مشتری را جلب نموده و مجاب به خریدش می نماید. البته بسیاری از خریداران قابل شستشو بودن آن را سوال می کنند که باید گفت این محصولات با شستشو نه تغییر رنگ و نه تغییر حالتی در آنها ایجاد می شود و زیبایی خود را حفظ میکنند.

خرید اینترنتی تابلو فرش سفارشی عکس چهره

جهت خرید اینترنتی تابلو فرش های سفارشی که از عکس چهره خودتان طراحی و بافته می شوند می توانید ابتدای نمونه های گالری را مشاهده نمایید.
همانطور که می دانید، مهمترین دغدغه مشتریانی که می خواهند عکسشان را به تابلو فرش عکس چهره تبدیل نمایند این است که تابلو فرشی که تحویل می گیرند، ترکیب رنگ مناسبی داشته باشد و کاملا طبیعی به نظر برسد. بسیاری از افراد که نمونه های شرکت های دیگر را مشاهده کرده اند، از مصنوعی و مات بودن طرح تابلو فرش ها گله مند هستند.
ه همین دلیل ما در این مجموعه نمونه هایی از سفارشات مشتریان را در گالری نمایش داده ایم تا خریداران بر اساس این ها کیفیت محصولات را دیده و بعد برای خرید و سفارش اقدام نمایند.

فروش عمده فرش نمازخانه کاشان

فرش نمازخانه ماشینی جدید با طرح محرابی تولیدشان در کاشان انجام شده و فروش عمده به سراسر کشور دارند.
فرش نمازخانه ماشینی در سال های اخیر در مساجد و نمازخانه های سراسر کشور استفاده می شوند اند که و مشتریان زیادی پیدا کرده اند. از طرح های مدرن و سنتی به صورت ترکیبی برای تولید این محصولات استفاده می شود که تقریبا تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.
فرش سجاده ای در شرکت پرسان پارس با نخ اکرولیک درجه یک طراحی و تولید می شوند و قیمت فروش مناسبی برای مشتریان دارند.

سفارش فرش سجاده ای نمازخانه

همانطور که می دانید، به مرور سبک زندگی و سلیقه مردم تغییر کرده و افراد زیادی هستند که تمایل دارند، فرش خاص و متفاوت خریداری نمایند، حال این تفاوت ممکن است در ابعاد،طرح و یا شکل هندسی آن باشد؛ به همین دلیل در مساجد هم استفاده از فرش سجاده ای که نظم بیشتر و ظاهر شکیل تری به محیط می دهد هم رایج شده است. خدمات ویژه ای را در حوزه سفارشات خاص به مشتریانش ارائه می نماید و کمترین قیمت را برای تولیدات سفارشی در نظر گرفته و مشتریان این امکان را دارند که به صورت مستقیم از طریق شرکت سفارش خود را ثبت نموده و در سراسر ایران اقدام به خرید نمایند.

در گذشته از فرش سجاده نمازخانه صرفا در مساجد بزرگ شهرهای بزرگ استفاده می شد، اما امروزه با توجه به بالا رفتن کیفیت و زیبایی این تولیدات و همچنین تغییر سبک استفاده از فرش که بیشتر جنبه تزیینی به خود گرفته، این محصولات که قیمت بسیار مناسبی هم دارند، فروششان افزایش یافته است. و در شهرستان های سراسر کشور و حتی روستا ها هم به علت قیمت فرش سجاده ارزان از این محصولات در مساجد استفاده می شود.
نمونه کامل تولیدات مجموعه را می توانید در گالری دنبال نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.