فرش کاشان

09131629159

فرش کاشان

09131629159

فرش ماشینی گرد و بیضی سفارشی

فرش های سفارشی به محصولاتی گفته می شود که به صورت معمول شما نمی توانید این مدل فرش ها را در بازار و فرش فروشی ها بیابید. هیچ کارخانه ای به صورت معمول این مدل فرش ها را بافت نمی کند و بافتشان تنها در صورت درخواست مشتری و پس از پرداخت هزینه آن انجام می شود. فرش های سایز بزرگ، فرش گرد و بیضی و فرش های با شکل هندسی و طرح متفاوت در این مجموعه قرار می گیرند.

خرید چنین فرش هایی به صورت مستقیم از کارخانه فرش و توزیع کننده های آن امکان پذیر است و اگر مستقیما بخواهید از فرش فروشی های شهرتان خرید این محصولات را انجام دهید به سرعت نا امید می شوید. چرا که معمولا نه چنین فرش هایی در نمایشگاه های فرش یافته می شود و نه فروشنده ها در مورد نحوه تهیه آن اطلاعای دارند، در برخی موارد هم پذیرش این تولیدات را با قیمت بالا برای شما انجام می دهند. بنابراین بهترین راه یافتن فرش سفارشی ارتباط مستقیم با شرکت های تولید فرش است. البته به علت محدودیت فروش، معمولا کارخانه های فرش هم طرح و نقشه آن ها را نداشته و کمتر زیر بار بافت چنین فرش هایی می روند. در اینجا ما یک مجموعه متخصص و خوب را در زمینه تولید فرش های سفارشی اعم از فرش گرد و بیضی، فرش سایز بزرگ و دیگر فرش های خاص را به شما معرفی می کنیم که سال ها تجربه در این حوزه دارد و در گالری سایتش هم مدل های مختلف از انواع فرش سفارشی بافته شده طبق سفارشات مشتریانش را قرار داده است. مجموعه فرش پرسان پارس مجموعه معتبر و با نجربه در حوزه تولید فرش سفارشی است که از طریق لینک های این متن می توانید به سایت آن دسترسی داشته باشید.

تولید فرش 1000 شانه در کاشان

انواع فرش و کفپوش ایرانی را می توانید در کاشان که پایتخت فرش ماشینی در ایران نام گرفته است بیابید. منطقه ای که تعداد کارخانه های زیادی در حوزه فرش ماشینی فعالیت دارند و توانسته گوی سبقت را از سایر شهر ها در این صنعت برباید. فرش ماشینی بیشترین فروش را در طرح های کلاسیک در ایران دارد و این طرح و نقشه ها در چند کیفیت بافت می شود که شانه و تراکمشان به هم متفاوت است.

فرش 1000 شانه در بین انواع فرش های تولیدی به علت داشتن ویژگی های منحصر به فردش، فروش خبوی به دست آورده است، ظاهر زیبا و ظریف این فرش در مقابل فرش 700 شانه و قیمت مناسب و ارزان تری که نسبت به فرش 1200 شانه دارد باعث شده اقشار مختلف جامعه آن را مناسب تر از سایر تولیدات دانسته و رغبت بیشتری به خرید آن نشان دهند. از سوی دیگر تنوع طرح و نقشه این مدل فرش هم بالا است و تقریبا تمامی طرح های کلاسیک معروف را در کنار نقشه های جدید و به روز در قالب فرش 1000 شانه با تراکم 3000 در کاشان تولید می شود. کاشان دارای چند شهرک صنعتی مختلف بوده که تمامی مراحل تولید فرش اعم از کارخانه ریسندگی، آهار و تکمیل و بافت فرش و... همگی به صورت یکجا در این شهرک ها انجام می شود. و این موضوع باعث شده قیمت تمام شده محصول مناسب تر شود. در صورتی که بتوانید با سایت های فروش مستقیم فرش از درب کارخانه ارتباط بگیرید قیمت فرش برای شما هم بسیار ارزان و مناسب می شود.

چگونه فرش خوب را بشناسیم؟

معیارهای زیادی برای شناختن فرش خوب وجود دارد. قبل از هر چیزی باید دید فرش را برای چه فضایی میخواهید استفاده کنید، در پذیرایی، آشپزخانه یا در اتاق خواب و... هر فضایی با توجه به نوع استفاده، ابعاد، و تعداد، جنسیت و سن افرادی که استفاده می کنند نیاز به فرش خاصی دارد. برای مثال در اتاق فرزندتان می توانید یک فرش عروسکی چاپی زیبا از تصاویر انیمیشن های مورد علاقه اش استفاده کنید. یا اگر در پذیرایی منزلتان سقف با گچ بری گرد یا مربع وجود دارد، یک فرش گرد زیبا با طرح کلاسیک می تواند دکور شما را جذاب تر نشان دهد.


پس از بررسی انتخاب نوع فرش نوبت به انتخاب جنس و کیفیت فرش می رسد. در حال حاضر انواع فرش ماشینی در بازار وجود دارد که از لحاظ شانه و تراکم با هم متفاوت هستند. برای مثال فرش 1200 شانه ظریف، زیبا و گران قیمت است و در مقابل گبه سنتی، گلیم فرش و سایر تولیدات فانتزی دارای قیمت کمتر، بافت درشت تر و ظاهر متفاوت تری هستند که این عوامل نوع مصرفشان در منزل را هم متفاوت کرده است. برای مثال فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه برای اتاق خواب مناسب نیستند، با اینکه کیفیت بالایی دارند و بهتر است در اتاق خواب از یک گبه سنتی یا فانتزی با توجه به سبک دکوراسیون اتاق استفاده نمود و نیاز به استفاده از فرش گران قیمت با شانه و تراکم بالا در آن نیست. در حالت کلی اینکه چه فرشی برای خرید مناسب است کاملا به نوع استفاده از آن بستگی دارد و یک نسخه برای همه وجود ندارد و شما با توجه به سبک زندگی خود، شانه و تراکم، طرح و نقشه و قیمت فرش را می توانید انتخاب نمایید.