فرش کاشان

09131629159

فرش کاشان

09131629159

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش های ماشینی با الیاف پلی استر ارزان قیمت به صورت 440 شانه، 500 و طرح 700 تولید شده و برای مصرف صادرات از ایران به کشور های منطقه استفاده می شوند. 

فرش هایی همچون فرش بی سی اف و فرش 500 شانه که قیمت ارزانی داشته باشند، گزینه خوبی برای صادرات به کشور های منطقه نظیر عراق و افغانستان هستند، این کشور ها و سایر کشور های اطراف ایران اصلی ترین خریداران فرش ایران هستند و تولید محصولات با توجه به سلیقه و قدرت خرید مردم این مناطق می تواند برای کشور ارز آوری خوبی داشته باشد و به توسعه و رونق صنعت فرش ماشینی ایران کمک زیادی کند.

در این مجموعه نمونه های کاملی از فرش های ماشینی پلی استر که در شانه و تراکم مختلف برای مصارف داخلی و صادراتی تولید شده اند در اختیار خریداران قرار می گیرند. قیمت فرش بی سی اف کمتر است و برای صادرات استفاده می شود. اما فرش های باشانه و تراکم بالا دارند بیشتر مصرف داخلی دارند و در داخل کشور و شهرستان های مختلف خریداران این فرش ها را پسند می کنند. هرچه شانه و تراکم بالاتر باشد فروش آن در شهرهای بزرگ بیشتر است و فرش هایی نظیر فرش 700 شانه کاشان در شهرستان های کوچک خرید بیشتری دارد. فرش 1200 شانه هم در شهرهای بزرگ بیشتر مصرف دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.