فرش کاشان

09131629159

فرش کاشان

09131629159

قیمت فرش سجاده ای و فرش راه پله کاشان

فرش سجاده ای ماشینی کناره مرغوب 500 شانه که با استفاده از نخ با کیفیت اکرولیک تولید می شوند قیمت عمده مناسبی در سایت پرسان پارس دارند.

کناره فرش سجاده ای یکی از محصولات اصلی کارخانه های فرش می باشد که در عرض های مختلف از 30 سانتی متر تا 3 متر قابلیت تولید دارد. بسیاری از کارخانه های فرش تنها بر روی تولید فرش سجاده ای تمرکز نموده و تولید فرش ندارند، لذا کیفیت محصولاتشان بهتر و قیمت فرش سجاده ای که به مشتریان ارائه می کنند مناسب تر است.

شرکت بازرگانی پرسان پارس با توجه به تجربه ای که در زمینه فروش این محصولات دارد توانسته مرغوب ترین کناره فرش های ماشینی را با مناسب ترین قیمت بازار در اختیار مشتریانش قرار دهد. طرح های تولیدی که در این مرکز عرضه می شود در گالری نمایش داده شده است.

فروش آنلاین فرش قواره بزرگ ایرانی

فرش های ماشینی قواره بزرگ که در سایز های سفارشی با طرح های ایرانی زیبا تولید می شوند برای دسترسی راحت مشتریان به صورت فروش آنلاین عرضه می گردند. 
فرش هایی که دارای ابعاد غیر استاندارد باشند، تولید عمده نداشته و تنها به صورت سفارشی بافت و تولیدشان امکان پذیر می باشد؛ یعنی اگر یک مشتری یک طرح خاص از فرشی را پسندیده باشد که به صورت عمده تولید نمی شوند و یا تولید عمده آن تنها در ابعاد استاندارد بوده و سایز مورد نظر مشتری طراحی و بافته نشده باشد، تنها راه تهیه آن فرش ارائه سفارش برای طراحی و بافت آن می  باشد که البته این نوع سفارشات هم تنها توسط شرکت های محدودی پذیرفته می شود، و اکثر شرکت ها ترجیح می دهند تنها فرش های استاندارد را در تیراژ بالا تولید کنند.

مرکز خرید فرش راه پله ارزان قیمت

در مرکز خرید فرش راه پله، جدید ترین فرش های کناره  با طرح های متنوع و زیبا به مشتریان عرضه می گردد. 
فرش راه پله یا فرش تشریفاتی، نمونه ای از فرش های مدرن ایرانی هستند که در سال های اخیر تولیدشان بیشتر شده و مورد پسند عموم قرار گرفته اند، از این فرش ها در ابعاد رولی به عنوان رو پله ای استفاده می شود و ابعاد بزرگتر آن مکان های تجاری هم استفاده می شود.
جنس الیاف در این فرش ها معمولا پلی استر براق، اکرولیک و بی سی اف است که در شانه وتراکم مختلف با توجه به نوع دستگاه تولید می شود، قیمت فرش راه پله هم بر اساس همین شانه فرش و تراکم آن و البته جنس نخ فرش تعیین می شود.

قیمت بافت تابلو فرش ماشینی چهره چاپی

جهت اطلاع از کمترین قیمت بافت تابلو فرش ماشینی چهره چاپی و چاپ عکس روی فرش می توانید یا مشاورین شرکت پرسان مشورت کنید.

برای اینکه عکستان به یک تابلو فرش ویژه و زیبا تبدیل شود و بابت تهیه آن مجبور نشوید هزینه زیادی هم پرداخت کنید، باید سفارش خود را در یک مجموعه معتبر ثبت نمایید که بافت تابلو فرش چهره را به صورت تخصصی انجام می دهد و به همین علت هم کیفیت محصولاتش بالا است و هم قیمت تمام شده آن برای مشتریان حداقل است.

در شرکت فرش پرسان پارس بافت انواع فرش و تابلو فرش های سفارشی خاص به صورت تخصصی و در کیفیت مطلوب انجام می شود و این امر رضایت مندی بالایی را برای مشتریان حاصل نموده است. کیفیت بالای محصولات موجب رشد سطح فروش و به تبع آن مناسب تر شدن قیمت برای مشتریان شده است.

تصاویر تابلو فرش منظره و آیه قرآنی زیبا

تصاویر تابلو فرش های زیبا و ظریف هزار شانه و 1200 شانه طرح آیه قرآنی و منظره را در گالری سایت می توانید مشاهده نمایید.
 طرح آیات قرآنی و مناظر طبیعی از رایج ترین تابلو فرش های تولیدی در کشور هستند که تولید کننده ها همواره تلاش دارند محصولاتی که در قالب این طرح ها تولید می کنند، متنوع و جدید و زیبا باشند.
یکی از عوامل موثر در بالا رفتن فروش تابلو فرش های ماشینی مناسب بودن قیمت و در عین حال بالا رفتن کیفیتشان در گذر زمان است.
هم اکنون پرفروش ترین تابلو فرش های کشور را تابلو فرش عکس چهره، تابلو های 1000 شانه و 1200 شانه تشکیل می دهند که ظرافت بالا و ترکیب رنگ زیبا دارند و نظر خریداران را در همه کشور به خود جلب کرده اند. 

حراج تابلو فرش ماشینی طرح منظره و آیات قرآنی

تابلو فرش های تولیدی طرح منظره و آیات قرآنی که در انبار شرکت ها موجود هستند به صورت عمده حراج شده و به سراسر کشور ارسال می شوند.
طرح های آیات قرآنی و منظره بسیار زیاد هستند و از آنجایی که مشتریان ما را فروشنده های شهرستان های مختلف تشکیل می دهند، با سلیقه های گوناگونی مواجه هستیم که باید نیاز تمامی شان را رفع نموده و این امر ما را ملزم به تولید محصولات متعددی می کند که باب پسند اقشار مختلف جامعه باشد. تولید تابلو فرش های طرح ماشینی مستلزم هزینه زیادی نیست و به همین دلیل وجود تنوع بالا کاری چندان پیچیده و سخت برای تولید ککند نخواهد بود.
به همین دلیل به صورت ماهانه طرح های جدید به بخش تولید رفته و طرح های قدیمی تر موجود در انبار ها حراج می شوند تا چرخه تولید بهترین مسیر را برای رضایت مشتریان و موفقیت شرکت ها پیش گیرد.
یکی دیگر از انواع تابلو فرش، تابلو فرش چاپی است که از روش چاپ عکس روی فرش تولید می شود و می توان انواع طرح آیات قرآنی، چهره و منظره را روی فرش به شکل پشت و رو چاپ کرد و با قیمت مناسب هم به فروش می رسد. این مدل تابلو فرش های جدید هم در سایت پرسان پارس با تنوع خوبی قرار داده شده است و برای علاقه مندان به این محصولات جدید عرضه می گردد.